Geplaatst: 03-07-2004 12:39
het probleem is dat de auto niet trekt , ecu uitgelezen maar er stonden geen foutmeldingen in, de auto start perfect en loopt ook goed stationeer , hij houdt ook niet echt in en stotter ook niet, de auto heeft gewoon geen power, kan het zijn dat de uitlaat dicht zit . we hebben de pdl 1000 van sun voor het uitlezen van de gegevens . waar moeten we op letten met uitlezen , of wat kan de oorzaak zijn gr Ron