Door overhitte schade aan koppakking??? En Koelvloeistof

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-07-2004 11:31

[15142] Ik heb in het weekend radiateur verwisselt van een e300 td. Hebben we gewoon normaal koelvloeistof gezet en en rondje gemaakt voordat de thermostaat open ging. Auto tweemaal 120graden behaalt op de meter en daarna weer gezakt. Nou blijft de tempratuur tijdens normale ritten boven de 80 graden.

Wat kan het probleem zijn?? Orginele koevloeistof erin doen en heeft dit schade opgelegd aan de koppakking?