niet aanslaan van de moter

6 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-07-2004 18:26

[15639] de auto heeft wel vonk maar af en toe werkt de brandstofpomp niet. de module is al vervangen omdat we het idee hadden dat deze niet helemaal zijn werk deed en de symptomen komen wel overeen met een ontstekings module( af en toe wel en af en toe niet lopen. de pomp is vervangen omdat na een directe tik op de stekker op de pomp begon de pomp te lopen dit had geen resultaat. nu is het algemeen bekend dat de zekerings kasten slecht zijn van ford, deze heb ik open gehaald en inderdaad een paar angetaste sporen, vervolgens een andere zekeringskast gemonteerd inclusief relais, het probleem leek opgelost maar naar een aantal dagen zat het probleem er weer in. wie kan mij hierbij helpen bedrading lijkt ook allemaal goed