Geplaatst: 18-07-2004 0:56
[15710] Komt binnen met koelingsproblemen. Bij rijden autobaan loopt de temperatuur op naar 100 graden. Indien kachel wordt aangezet daalt de temperatuur. Klant rijdt zo al enkele maanden rond.
Er zit water ipv van koelvloeistof in het systeem. Thermostaat vervangen en radiateur van buiten gereinigd. Temperatuur blijft oplopen.....Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de radiateur inwendig verstopt zit. Heeft iemand hier ervaring mee??