4 cilinder loopt niet mee

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-07-2004 21:19

[15827] 4e cilinder loopt stationeer niet voor 100%mee co is goed hc 1700 o2 goed co2 13 lijkt net of kleppen lek zijn is al gereviseerd, compressie rond 13bar

heel inlaat gecontroleerd en onsteking en bobine, uitlezen geen fouten auto loopt ook op gas het zelfde probleem