lekkeklep

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Sharan
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-07-2004 9:26

[15905] auto loopt op lpg kmstand 250000uitlaatklep 4 cilinder lek kop revi. gemonteerd blijkt dat stationeer 4 cilinder niet 100% mee doet lektest goed en compressie eerste inst. ook goed alles gekont. is goed maar bij compr.test als je lang genoeg start zakt compr.druk andere veer en hydr.klepstoter gemonteerd blijft probleem bestaan op hoog toerental merk je heel weinig van ik heb een mechanis klepstoter gemonteerd en probleem verholpen alleen je hoort het tikken, zijn er collegas die de probleem kennen of oplossing voor hebben

alvast mijn dank

musa