3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 25-07-2004 21:15
[16003] hallo allemaal
als ik met de wagen rem , trilt mijn steur heel fel
waar zou het aan liggen ? ik dacht remschijven krom of zo
wie kan me helpen?
alvast bedankt