Geplaatst: 25-10-2007 7:26
[91405]bij deze wagen zijn eenmaal de abs lampjes blijven branden ,en de oranje driehoek op je combiinstrument van DSC ,de lampjes van abs heb ik kunnen wissen ,maar het gevarendriehoekje van DSC blijft constant branden ,
bij het uitlezen zegt hij " rear valve magnet right " ,
mijn vermoeden gaat naar een defecte stuurdoos abs -dsc die op het absblok zit,
iemand ervaring mee
alvast bedankt