Geplaatst: 25-10-2007 8:42
[91409]'k heb hier een audi a3 waarvan het gloeilampje maar heel kort oplicht.alle gloeispiralen doorgemeten;zijn goed.temp.voeler verv.geeft geen verbetering.motor slaat wel aan met een rookpluim.iemand een idee? b.v.d. Jan