Geplaatst: 01-11-2005 0:22
Heb hier een citroën ax staan die niet wil aanslaan. De elektrische benzinepomp rechtsachter in de tank reeds vervangen (deze was ook defect) maar nog steeds slaat ie niet aan. Heb vervolgens bougies gecontroleerd en ze vonken maar blijven steeds kurkdroog. Heb daarna monopointinjectiegedeelte losgedaan en eens laten starten en komt geen drup benzine uit de verstuiver. Kent er iemand de waardes van de verstuiver zodat ik hem kan doormeten? Volgens mij is de oude pomp defect gegaan doordat ie bleef druk maken maar niet kon injecteren door een verstuiver die blijvend gesloten is. Heb aanvoer leiding losgedaan en daar spuit de benzine uit tijdens het starten. ECU stuk of injector?