Geplaatst: 29-10-2007 22:59
Hallo allemaal,
Ik heb hier een Peugeot 406 1.8 16V automaat die af en toe afslaat.
Het gaat om een LFY met Bosch 5.2 injectie. Ik krijg een tijdelijke storing: Werking toerentalsensor - Verlies van synchronisatie.
BDP sensor is al vervangen en iets dichter naar het vliegwiel gebracht, in autom. bak zitten geen storingen. Zegt jullie dit iets? Mij is de moed al in de schoenen gezakt...
Je kunt de auto uren stationair laten lopen en dan zo opeens slaat ie af, daarna start hij ook weer normaal en gaat het weer tijden goed.
Alvast bedankt!