Geplaatst: 30-10-2007 21:23
klant heeft de klacht dat wagen koud afslaat en warm te hard stationair loopt tot soms 3.000tpm (schommeld)
heb de stappenmotor gereinigd en gecontroleerd op een vacuum lek dit alles zonder resultaat
heeft er iemand een idee ?