Geplaatst: 30-10-2007 22:05
[91822]Ik heb hier een auto staan waarvan de stuurhoeksensor gecalibreerd moet worden, volgens onderstaand topic kan dat met VagCom. Iemand ervaringen mee?
http://www.tdiclub.nl/topic.asp?TOPIC_ID=30537&FORUM_ID=3&CAT_ID=2&Forum_Title=Tips+en+Adviezen%2E&Topic_Title=ESP+inbouw+%2D+fase+II%3A+onderdelen+vinden