Geplaatst: 31-10-2007 3:20
[91840]Hallo
heb de rem olie ververst en de remblokken achter vervangen. en sindsdien slap pedaal .
met onluchten komt er geen lucht
heb op verschillende manieren geprobeert te onluchten ook met het apparaat maar zondere resultaat.
met vr gr Willem