remolie ververst en de remblokken achter sindsdien slechte remdruk !

7 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 tdi
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-10-2007 3:20

[91840]Hallo

heb de rem olie ververst en de remblokken achter vervangen. en sindsdien slap pedaal .

met onluchten komt er geen lucht

heb op verschillende manieren geprobeert te onluchten ook met het apparaat maar zondere resultaat.

met vr gr Willem