Geplaatst: 21-11-2006 23:51
[68470] hallo ik heb hier het probleem dat de auto veel brandstof verbruikt (kan ong. 600 km doen met een tank)
en hij heeft ook soms geen vermogen meer.
Wanneer het gaspedaal ingedrukt wordt wil hij soms niet doortrekken en als ik gewoon het pedaal terug los en opnieuw indruk wil hij opeens wel.
Ik heb hem al uitgelezen maar er komt geen storing in.
Weet iemand of deze problemen iets te maken heeft met elkaar of niet.
Ik heb gelijk wel de indruk dat het vermogenverlies vooral voorkomt bij koude motor.
kan er mij soms iemand raad geven