hoog brandstofverbruik en soms geen vermogen

6 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
115pk ATJ
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-11-2006 23:51

[68470] hallo ik heb hier het probleem dat de auto veel brandstof verbruikt (kan ong. 600 km doen met een tank)

en hij heeft ook soms geen vermogen meer.

Wanneer het gaspedaal ingedrukt wordt wil hij soms niet doortrekken en als ik gewoon het pedaal terug los en opnieuw indruk wil hij opeens wel.

Ik heb hem al uitgelezen maar er komt geen storing in.

Weet iemand of deze problemen iets te maken heeft met elkaar of niet.

Ik heb gelijk wel de indruk dat het vermogenverlies vooral voorkomt bij koude motor.

kan er mij soms iemand raad geven