Geplaatst: 22-11-2006 12:30
Dit voetuig heeft geen onsteking en ook geen bezine toevoer. Ik vermoed dat de computer om zeep is maar ben niet honderd% zeker. Ik heb de stroomverdeler reeds vervangen zonder resultaat. zijn er nog andere oorzaken mogelijk?
Ik heb de computer reeds eens open gedaan maar heb niets verkeerd gezien