Geplaatst: 02-04-2007 21:09
Heb een Ford Focus Station 1.8 TDCi (115 pk) uit 2002. De auto trekt niet meer goed weg vanuit stilstand. Op de snelweg bij hoger toerental trekt ie wel goed door. De Ford dealer heeft de auto uitgelezen, maar geen foutcodes kunnen vinden. Hij heeft me wel verteld dat de auto waarschijnlijk een te lage turbodruk heeft, maar waardoor dit veroorzaakt wordt, weet ie niet. Herkent misschien iemand dit probleem?
Alvast hartelijk dank,
Paul