Geplaatst: 01-11-2007 13:52
[91939]Trekt normaal op tot 100 per uur in 4de versnelling valt dan dood,in 5de 120 per uur max snelheid.
Machnetische kleppen OK,vacuumslangen ok
Heeft geen vacuum aan de klep aan de turbo,ook geen vacuum aan rode slang die vertrekt van turbo naar de kleinste magnetische klep
Uitlezing zegt AANZUIGDRUK als fout