Geplaatst: 31-10-2007 13:39
[91859]Bij deze auto knapt zelering f3 er direct uit als we de airco bedienen . ( zekering zit boven op de accu 30 amp ) als we de airco niet in schakelen knapt de zekering ook niet .
We hebben de koelvin vervangen alle twee .
via deze zekering word de thermoschakelaar die in de radiateur zit gevoed . En de regelmoduul voor de airco deze zit onder de accu bak .
Heeft iemand deze storing wel eens gehad .
Harrie Luikens