Tempomaat doet het niet

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-07-2004 20:13

[16090] Tempomaat werkt niet, is af fabriek ingebouwd. Wie heeft er ervaring met dit systeem waar ik moet zoeken? Doet dus helemaal niets, remlichtschakelaar is goed. Ook de zekering is goed. Zit een stappenmotor aan de rechterzijde van de kop.

Alvast bedankt voor de hulp!

Groeten,

Paul