2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-07-2004 14:55
[16121] tijdens het rijden afgeslagen, benzinepomp werkt niet,is het mogelijk dat er eerst een signaal vanuit de computer komt?
indien mogelijk een electr. schema van ontsteking en brandstofpomp
alvast bedankt.