onregelmatig stationair lopen / inhouden

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1985
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-08-2004 16:33

[16430] Goedemiddag allemaal,

Ik heb een golf 2 staan die stationair niet lekker loopt.

Het lijkt af en toe of hij op 3 poten loopt.

Ik heb zelf t idee dat het uit de carburateur komt (pierburg 2E)

Deze is helemaal gereinigd.

Wie helpt me verder.

Alvast bedankt