Geplaatst: 01-04-2005 10:53
[29030] Een vw passat met een pompverstuiver motor begint soms spontaan op 3 cilinders te lopen. Op dat moment geeft de motor geen enkele storing. wij hebben al vervangen een pompverstuiver en motorregelapparaat ook hebben wij de EGR klep afgesloten. de laaddrukken zijn dan goed. heeft er iemand een oplossing