Geplaatst: 14-04-2005 20:28
Hallo.
Deze fiat wil vaak niet aanslaan(warm en koud).
Gemeten met scoop:krukassensor/nokkenassensor/bobine signalen en
injector signalen allen ok.
Het is zeer willekeurig dat de motor niet aan wil slaan(4 van de 10 keer.
Bij uitlezen geen foutcodes opgeslagen.
Als de motor draait geen problemen.
Komt iemand dit bekend voor?
Groeten Michael.