Geplaatst: 05-04-2007 21:22
Bij uitlezen gaf hij nokkenassensor aan, gewist komt nu niet meer terug, temp zender naar Ecu gisteren vervangen, storingslampje gaat af en toe aan, toerental loopt vanzelf vanaf stationair nar 2000 t/m, heel soms valt hij weer terug naar 800t/m, maar loopt dan weer op. Gasklephuis en gaatje schoon, stationaire omloop ook;geen vacc lekkage te vinden.Gaarne advies vr bedankt