Geplaatst: 04-04-2007 11:15
Heb hier een 106 staan die af en toe bij de koude start en in de warmloopfase heel onregelmatig stationair loopt, zelfs zo erg dat de motor soms afslaat. Dit is 3 van de 10 keer bij het koud starten, dus moeilijk te meten wat er nu precies gebeurt. Volgende is al gebeurt: Stationairmotor vervangen, inlaatsysteem op lekkage gecontroleerd (inlaatspruitstuk gedemonteerd), temperatuurvoeler vervangen en omdat bij het meten van de gasklepsensor deze rare waarden gaf deze ook vervangen. Iemand die op basis van ervaring mij kan helpen? Er staan trouwens geen storingen in het storingsgeheugen..
Hoop dat iemand mij kan helpen!!!