Geplaatst: 06-04-2007 11:37
[77974] hoi ik heb hier een ford staan waar van de aandrijfhoes stuk is.
mijn vraag is .kan ik deze ook zelf maken?
ik heb dit al meer gedaan dus zie er niet tegen op.
wou graag ff weten of de as er uit tehalen is.
of zit deze muur vast. ik wacht ff op andwoord van julie.
mvg jaap