3 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-04-2007 23:10
[78197] Ik ga een brandstofpomp vervangen van een 2001 1.8 tddi, moet deze pomp ook '" ingeleerd"' worden,
dwz bij de dealer aan de WDS kast .
Dit ivm startonderbreker ? Ikzelf dacht van niet.