Geplaatst: 08-11-2005 23:35
[42029] Ik heb het probleem dat deze auto soms niet aanslaat! Dan komt er steeds de zelfde storing in! Spanning sleutel laag storing komt sporadisch voor! Zou ik eerst de antenne rond het contact vernieuwen of meteen een nieuwe sleutel bestellen! Dit zelfde probleem het ik met een A4 van 96 ook? Is het mogelijk om een sleutel opnieuw in te leren die zijn spanning kwijt is? Kan ik dit controleren of hij daad werkelijk zijn spanning kwijt is!