Geplaatst: 11-11-2005 0:23
[42144] Het probleem is als bv ergens een oprit in stuurt dan maakt de stuurkolom op een gegeven moment een rare nok of tik. Dit probleem heb ik met een zelfde polo ook met een in hoogte verstelbaar stuur. Ik heb bij die ene alles al een keer gedemonteerd maar ik kan zo gauw het probleem niet thuis brengen. Heeft het iets te maken met de kniegewrichten in de stuurstang of ik weet het zo gauw niet!
Heeft iemand deze klacht al meer gehad bij dit type polo's