Geplaatst: 11-04-2006 20:12
Betreft astra G Z12XE met pvc inlaat collector
Aan de achterzijde van de collector een gat in gesmolten nieuwe der op gezet en 3 weken nadien weer hetzelfde .
Mijn eerste gedachten waren EGR klep stuk blijven open staan maar na deze te testen met techII zou die werken getest met de klep gedemonteerd en actuator test.
Iemand het zelfde probleem bij ETAC kennen ze dit probleem niet
Denk nu aan de uitlaat die verstopt zou zitten maar is in elk geval onder het rijden niets van te merken .
Help