Geplaatst: 11-04-2006 23:49
ik zit met het volgende probleem
wanneer ik met die auto een tijdje rond de 120 km/h rij heb ik plots geen vermogen meer en wil hij niet meer optrekken.
als ik de motor af zet en terug start is alles weer normaal voor een onbepaalde tijd
heb al de N75 klep vervangen, heb de turbo ook al eens volledig open gedaan en eens goed schoongemaakt en al de vacuumleidingen nagezien
Bij het rijden in vollast gaat de turbodruk even naar 2500 mB (is volgens mij iets te veel)
geeft er iemand een idee wat de oorzaak kan zijn