Geplaatst: 11-04-2007 16:17
De accu van deze Alhambra (TDi van 2001) loopt vrij snel leeg omdat er stroomverlies is via zekering 55 (centralevergrendeling/binnenverlichting).
Na onderzoek denken we dat er iets mis is met de printplaat in de zekeringkast. Wie heeft hier ervaring mee?.
b.v.d.