Geplaatst: 12-04-2007 23:40
waterpomp vastgelopen distributieriem gebroken 4 kleppen krom. Cilinderkop laten herstellen, nieuwe pakkingen en alles weer gemonteerd. motor liep goed. Nu met snel gasgeven neemt motor niet op en ploft in inlaat. MAP sensor, stappenmotor en gasklepsensor uitgewisseld, geen resultaat. Tester meldt geen storingen. motormanagementlampje brandt niet,werkt wel. vermoedelijk dus een mechanisch probleem. Wie heeft voor mij de oplossing??