Geplaatst: 11-11-2005 17:40
Deze alfa heeft als probleem dat wanneer hij overspringt op lpg de motor afslaat.
Van een extra zekeringenhuis waar 4 zekeringen inzitten van 15 a, sprong er telkens 1 kapot.
Deze werd vervangen door een 20, de accu er even af, en dan ging dit weer vele kilometers goed.
Nu springt die van 20 er ook uit, en de accu er even af helpt ook niet meer.
Op benzine verder geen problemen.
Alle verstuivers van zowel benzine als gas zijn doorgemeten en goed. De relais doen hun werk ook prima.
Het betreft een 1.6 motor.
Wie heeft er enig idee?