Geplaatst: 12-04-2006 20:35
[53862] Hallo,
Is er iets bekend van het type motor PN 1.6 van op drie cilinders lopen? Dit idee heb ik tenminste. Heb nu net nieuwe verdelerkap, bougies, kabels, en rotor vervangen maar haalt niets uit. Mijn idee is dat het toch in de monopoint injectie zit maar misschien is er iemand die dit probleem al eens meegemaakt heeft. Auto van een collega heeft exact het zelfde en heeft de zelfde motor. Lijkt mij dat dit dus wel bekend moet zijn.