Inhouden/stotteren 626 2.0 DITD

6 reacties

Opgelost

Merk
Mazda
Model
626
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-04-2007 9:51

Heb hier een 626 staan die bij koude motor enorm inhoudt. Motor loopt slecht en valt bijna niet mee te rijden. Na een km. of 4 wordt dit beter en merk je het bijna niet meer. Ook is het bij koude buitentemperatuur erger. Mijn plaatselijke (sub)dealer heeft het over de spill-valve die op de pomp zit. Maar deze kost een vermogen. Iemand hier ervaring mee?