Geplaatst: 19-04-2007 9:51
Heb hier een 626 staan die bij koude motor enorm inhoudt. Motor loopt slecht en valt bijna niet mee te rijden. Na een km. of 4 wordt dit beter en merk je het bijna niet meer. Ook is het bij koude buitentemperatuur erger. Mijn plaatselijke (sub)dealer heeft het over de spill-valve die op de pomp zit. Maar deze kost een vermogen. Iemand hier ervaring mee?