Geplaatst: 14-06-2005 11:37
[33178] Klant wil een S80 2.5 diesel kopen met 250.000 km op de teller en vraagt mij advies.Het betreft een automaat.Het is verder een schitterende auto, en rijdt ook fantastisch.Vraagje aan de Volvo mensen is of deze motoren (en automaatbakken) nog een tijdje mee kunnen?