standkackel werkt maar bijverwarming niet ?????

8 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
V-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
v 220
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-04-2006 8:47

[54071] het probleem is al volgt

als ik het klokje naast het stuur aan zet voor de standkachel dan gaat hij na na effe voor gloeien draaien werkt dus perfect !

druk ik op het knopje op het dashbord (half automaat) het middelste van de drie in dat rondje gebeurt er helemaal niks ?

dit zo toch moeten werken ?

iemand een idee wat dit kan zijn ?