Geplaatst: 16-04-2006 8:47
[54071] het probleem is al volgt
als ik het klokje naast het stuur aan zet voor de standkachel dan gaat hij na na effe voor gloeien draaien werkt dus perfect !
druk ik op het knopje op het dashbord (half automaat) het middelste van de drie in dat rondje gebeurt er helemaal niks ?
dit zo toch moeten werken ?
iemand een idee wat dit kan zijn ?