slecht starten loopt dan alleen stationair 700tpm

5 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-06-2005 11:53

[33578] geachte collega's

wij hebben hier een astra g met een x16xel motor , auto startte niet.

uitlezen met autodiagnos : geen foutcodes

krukas sensor vervangen geen respijt

auto start wel (met losgenomen nokkenaspos sensor)maar loopt vol gas maar 750 toeren.

bougie/bobine unit vervangen : geen respijt

brandstofdruk gemeten is 3 bar

distributie staat op tijd

nokkenaspos. sensor verv. geen respijt

map sensor verv geen respijt

accu is nieuw was ook slecht

weet iemand nog iets ?

bij voorbaat dank

Jan & Marc