6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-06-2005 16:42
[33521] het is een 66kw tdi, heb de waste gate klep omgeruild, voorpijp los gehad andere, turbo intercooler schoon gemaakt en nog steeds geen vermogen is er nog iemand die een sugestie heeft??
alvast bedankt.