Geplaatst: 17-04-2006 23:04
[54247] Motor wil soms niet aanspringen
Warm-koud maakt geen verschil....als motor niet aanspringt rookt deze een beetje licht grijs
Als motor wel aanspringt is dit meteen.
Relais 109 reeds vernieuwd
Brandstof afsluitklep reeds vernieuwd
Foutcode was P1538 (storing treed af en toe op )
Als motor niet aan wil,en men zet voeding op de brandstof afsluitklep,springt motor meteen aan en
blijft dan ook draaien ondanks het weer los nemen van de "noodvoeding".
Helaas is het voor mij nog niet mogelijk geweest e.e.a te bekijken cq te meten , daar de storing niet aanwezig is als ik wil meten.
Een niet originele startonderbreker heb ik reeds verwijderd daar ik hier mijn twijfels over had.
wie helpt.....
Bedankt Hub