Geplaatst: 18-04-2006 9:03
[54255] Hoi allemaal,
ik heb een golf cabrio, waarbij de motor stationair erg staat te bibberen / ploffen.
Met de viergas-meting komt naar voren dat er totaal geen co aanwezig is,
hij is zo arm afgesteld dat hij waarschijnlijk staat te ploffen.
Is al het een en ander aan gebeurt w.o. lambda-sonde, bougie kabelset, temp. sensor.
heeft iemand anders nog ideeen,
Alvast bedankt.
Ron.