Geplaatst: 05-04-2006 11:23
[53256] Auto blijft soms eventjes doorlopen nadat hij is stilgezet. Dit werd gemeld door de klant en nu het steeds erger werd is de auto bij ons binnen. Er blijft nog eventjes spanning op de afsluitklep van de brandstofpomp te staan nadat het kontakt is uit gezet. Ook de koelfan blijft met koude motor doordraaien, wat natuurlijk niet zo hoort, maar als we de stekker van de koelfan loshalen, slaat de motor wel direkt af na het afzetten van het kontakt. Wie heeft een idee waar te zoeken?