Geplaatst: 18-04-2005 13:57
Deze Kangoo 1.9D 55 van 09-2002 Loopt vaak maar niet altijd slecht als ie b.v. bij een stoplicht even moet wachten. Dit doet ie zeker met warme motor en volgens de klant ook als ie koud is. De hele auto trilt dan heel erg. Kan dit iets met de vervroeging in de pomp te maken hebben.