1200,slecht stationair lopen

4 reacties

Merk
Renault
Model
Kangoo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-04-2005 22:07

[30384] Wij hebben hier een kangoo 1.2,die stationair slecht loopt,hij ploft in de uitlaat.

De kleppen zijn geod,compressie is goed,bougies,injectos,bougiekabels en bdpsensor alvervangen,geen valse lucht te vinden.

Het probleem blijft,wie heeft nog een idee?

simon.