Geplaatst: 25-04-2005 22:07
[30384] Wij hebben hier een kangoo 1.2,die stationair slecht loopt,hij ploft in de uitlaat.
De kleppen zijn geod,compressie is goed,bougies,injectos,bougiekabels en bdpsensor alvervangen,geen valse lucht te vinden.
Het probleem blijft,wie heeft nog een idee?
simon.