Geplaatst: 06-05-2005 11:57
[30949] Ik heb hier een 200D, auto is binnen gekomen met tikkend gekuid in de kop en rookt erg,
werkzaamheden: verstuivers getest
klepstoters vervangen
Koppakking + ketting vervangen
En de motor nokkeld en rookt nog steeds.
Ik heb de ketting vervangen omdat de kleppen op de zuigers gestempeld hadden, de ketting was uitgerekt.
We kan me vertellen me wat er aan de hand is