Geplaatst: 04-05-2005 10:25
[30854] ik heb onlangs met het goede weer problemen gehad met de batt.hij wou niet meer starten, ik dacht dit komt door de warmte en plaats een nieuwe batt,nog geen dag later is deze batt ook plat heb toen terug een nieuwe batt gestoken maar heb nu terug hetzelfde voor.Zou het kunnen zijn dat de alternator kapot is. please help me!thanks