2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-05-2005 17:46
wij hebben hier een sprinter 416cdi die verschrikkelijk rookt en het lijkt of de dis is versprongen er zit ook een flinke diesel klop in . wie weet er iets