Geplaatst: 20-06-2007 18:19
[82749]Goedemiddag,
Ik werk zelf bij een renault garage omdat ik graag werk wil hebben maar ik rijd alleen honda omdat ik betrouwbaar wil rijden :)
Nou heb ik net een honda accord gekocht uit 1996 met 135000 km. Het is een gigantische mooie auto maar ik wil hem dan ook 100% perfect hebben. Misschien ligt het aan mij maar als ik erin rijd dan heb ik soms het vermoeden dat hij een slag mist. Het is niet weers of versnellings afhangkelijk. Hij loopt gewoon niet lekker door als ik heb op trek. Als ik grof weg trek heb ik het idee dat het wel minder is is tot helemaal niet maar als het idd iets te maken heeft met de ontsteking dan klopt dat natuurlijk wel. Ik heb de verderkap + kabels vernieuwd en het gasklephuis gereinigd. Deze was overgens wel heel smerig ( ik kreeg hem haast niets schoon). Wat kan ik verder nog proberen? Ik wil volgende week nog ff kleppen stellen maar ik vermoed niet dat het daar in zit aangezien dat bij renault's niet zoveel invloed heeft. (als dat wel zo is waar moet de klep speling op staan?) Ik hbe er een brandstof reinegingsmisddel in gegooid en ben naar duistland geweest (800 km), 2x een tank leeg gereden waarvan 400km op top. Hij moet nou dus ook wel lekker doorgeblazen zijn maar nog steeds hetzelfde probleem. Heeft iemand een idee? Misschien hoort het wel bij de auto maar ik denk het niet want dit soort rijgedrag ben ik van honda niet gewend.
Met vriendelijke groet,
Erik van Sloten